تعليق صارم من أبنة شقيق الفنانة شادية على وفاة رجاء الجداوي

رجاء الجداوي
رجاء الجداوي
قالت ناهد شاكر، ابنة شقيق الفنانة الراحلة شادية، متحدثه عن وفاة الفنانة رجاء الجداوي، من خلال منشور عبر حسابها على موقع الصور والفيديوهات "إنستجرام".

وهاجمت من خلال هذا المنشور الشامتين في وفاة رجاء الجداوي، قائله: "طيب علشان الاخوان السفلة، وقهرتهم، بيتجننوا لما يشوفوا اى حاله حب او طاقة ايجابية.. عمرك شفت اخوانى سعيد ومحب وعطوف.. الا غل غل غل غل.. المهم ايوه الست ديه كانت محبوبة وبشكل غريب ورهيب".

وتابعت قائله: "شوفوا انا مشفتهاش فى حياتى غير 4 مرات، ومنهم مره فى الجامع واحنا بندفن الحبيبة كانت جميلة وحزينة وجدعه بشكل، وهى اصلا كانت السبب فى دخولها المستشفى العسكري ومن غير ما احكي كتير ومقولتش كلمة فى الموضوع ده، مع انا ناس تانيه نسبوا الموضوع ليهم.. بس هى كانت جدعة وبتعمل الخير من غير ما تقول، على طول كده مواقف اسمعها بتعملها وفى صمت، من غير منظره".

وأضافت متحدثه عن ذلك قائله: "صحيت على الخبر قعدت ابكي بشكل هستيري.. وتانى قعدت ابكى عليها النهرده الفجر وادعى لها كائنها حد اعرفه كل سنين عمرى.. كنت كل يوم الصبح افتح ادور على اخبارها علشان اطمن عليها او اكلم اصدقاء مشتركين.. يطمنونى عليها.. او ادخل اشوف الاستاتس بتاع بنتها ونفضل ندعى لها.. كنت متمسكه بالامل انها ترجع لنا واحضنها وابوسها.. ليه؟؟.. ماتسئلش ليه.. هو ربنا لما بيحط الحب فى القلوب بسنتغربه ليه ؟؟.. هى محبتها فى قلوب ناس كتير اعرفهم مالهمش اساسا فى حاجة ولا يعرفوها".

شارك.. أسئلة التقييم الأولي لاحتمالية إصابتك بفيروس كورونا